New Lava-Like Coating Can Stop Fires In Their Tracks

Homebuilt Aircraft & Kit Plane Forum

Help Support Homebuilt Aircraft & Kit Plane Forum:

robust

Active Member
Joined
Jul 14, 2017
Messages
31
Location
Ukraine
Итак, «инертная среда»? Возможно, это просто проблема с переводом, но колпак вряд ли является инертной акцией. Большинство форм неожиданно сгорают при наличии кислорода.
[/ЦИТИРОВАТЬ]
Если вам нужны температуры выше 1500 градусов по Цельсию, то вам нужна инертная среда. Под капотом самолета карбоновый войлок выдерживает 1500 градусов.
 

J.L. Frusha

Well-Known Member
Joined
Feb 17, 2006
Messages
749
Location
Luling, Texas
rv7charlie said:
Итак, «инертная среда»? Возможно, это просто проблема с переводом, но колпак вряд ли является инертной акцией. Большинство форм неожиданно сгорают при наличии кислорода.
[/ЦИТИРОВАТЬ]
Если вам нужны температуры выше 1500 градусов по Цельсию, то вам нужна инертная среда. Под капотом самолета карбоновый войлок выдерживает 1500 градусов.
So, "inert environment"? Maybe it's just a translation issue, but the cap is hardly an inert stock. Most molds spontaneously combust in the presence of oxygen.
[/QUOTE]
If you need temperatures above 1500 degrees Celsius, then you need an inert environment. Under the hood of the aircraft, carbon felt can withstand 1500 degrees.
 
Top